3 Kasım 2012 Cumartesi

Minik Maymunu Sevindir


12 yaptım ağacın kovuğundan yavru alıyoz sonra ağaç evden yavru alyoz merdivenide alıyoz ağeçtan elma alıyoz sol oka basıyoz köprüdeki kırık taşı çıkarıp yavru alıyoz köprünün arkasındakini alıoz baltayı alıyoz elmayı kirpinin üstüne koyuoz kirpi anahtar getirio onu alıoz iki sonra baltayla bodrumun kilidini kırıoz içer girip taşı itioz yavruyu alıoz sonra yukarı çıkıp anahtarla evin kapısını açıoz kovayla ateşi söndürüoz ordaki düğmee basıoz yukarsı açılıo merdiveni koyup çıkıoz samanın içindeki yavruyu alıoz ucusarılı sopayı alıoz ye yerdeki postu itioz tavandaki çiviyi alıoz aşşa inip dolabı anahtarla açıoz yavruyu alıoz duvardaki kafaya tıklıoz yavruyu alıoz vazoyu itioz yavruyu alıoz sonra dışarıçıkıoz taşı kaldırıp yavruyu alıoz çitin arkasındaki yavruyu alıoz bacanın arkasındaki yavruyu alıoz içerdeki ateşle sopayı yakıoz bodruma inip merdivenin yanındaki taşı ateşle yakıoz ordaki duvarda bi şifre yazman gerekio onu bulamadım ama evin en üstündeki mavi kutunun şifre şeysinin aynısı bodrumda yerde var onun sırrını hala çözemedim çözen lütfen z.d.me yasın 10 yavru buluyorum 11i bulamıyorum bulduklarımda geyiğin arkasındaki vazonun arkasındakimağradaki çitin arkasındaki bacanın arkasındakiağaç evdeki ağaçtaki köprüdeki köprünün arkasındaki .. Minik Maymunu Sevindir oyna,Minik Maymunu Sevindir oyunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder